• تاریخ انتشار : 1398/10/04 - 14:25
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 859
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آغاز به کار رسمی میز خدمت الکترونیک دانشگاه در بیمارستان فارابی 

میز خدمت الکترونیک بیمارستان فارابی به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به مراجعه کنندگان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، میز خدمت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی تهران چهارشنبه 4 دی 98 با حضور دکتر ماشاله ترابی رئیس دبیرخانه مرکزی، میزخدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه، دکتر محمد رضا اکبری، رییس، سعید مرادی، مدیر و جمعی از مسئولان و کارکنان در این بیمارستان افتتاح شد.
مرادی، مدیر بیمارستان در این مراسم خلاصه ای از روند استقرار میز خدمت در این مرکز ارائه کرد و گفت: راه اندازی میز خدمت الکترونیک در ادامه استقرار مکانیزه و بهبود فرآیند های اداری در دانشگاه که با تجربه سامانه اتوماسیون اداری شروع شد، از کارهایی است که موجب رضایتمندی مشتریان داخلی و خارجی، کاهش زمان و افزایش کیفیت ارائه خدمات می شود. 
وی همچنین از ثبت و تعیین تکلیف 920 نامه در سامانه آزمایشی میز خدمت بیمارستان از ابتدای سال 98 خبرداد. 
سپس دکتر ترابی، با بیان این که میز خدمت الکترونیک دانشگاه به دنبال تسهیل شرایط ارتباط با ارباب رجوع در داخل و خارج سازمان است، افزود: خدمات قابل ارائه در میزخدمت بسیار متنوع است و حوزه های آموزشی، پزوهشی و درمانی را هم در بر میگیرد. 
وی یادآور شد: میزخدمت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی تهران در کشور منحصر به فرد است و مشابه خدماتی که امروز در بیمارستان شما افتتاح می شود در هیچ جای ایران نیست. حتی مسئولین دانشگاه تهران هم که سه برابر ما دانشجو دارد،در پی الگو برداری از تجربه میز خدمت ما هستند. 
رییس دبیرخانه مرکزی و میزخدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه امکانات این سامانه را عنوان کرد و گفت: به کمک میز خدمت با هرسازمانی که به نوعی با دانشگاه ارتباط و مکاتبه داشته باشد می توان ارتباط الکترونیک برقرار کرد و افراد میتوانند از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر وارد این صفحه شده و درخواست شان را ارسال و روند رسیدگی به آن را از طریق پیامک پیگیری کنند. 
دکتر ترابی مزایای میزخدمت الترونیک را تسهیل در فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی از راه ارتباط با ECE چهار صد و چهل واحد دانشگاه آزاد اسلامی و حذف نامه رسان در ستاد مرکزی دانشگاه به خاطر ارسال مکاتبات از طریق شبکه دولت، آسان شدن دسترسی و بازیابی اسناد اداری و مدارک پزشکی، فعال شدن ایمیل در سامانه اتوماسیون اداری، آسان شدن ارسال اسناد برای رسیدگی در پزشکی قانونی، کاهش رفت و آمد و کاغذ بازی عنوان کرد.
وی با بیان این که بوسیله ایمیل، اتوماسیون اداری، میزخدمت، ECE و شبکه دولت می توان بسیاری از خدمات را به صورت الکترونیک ارائه کرد، افزود: این کار علاوه بر مشتریان بیرونی، برای همکاران دانشگاهی هم کاربرد دارد و می توانند خدماتی که فرم های آن در اتوماسیون اداری موجود نیست را از این راه ارسال کنند.
دکتر ترابی در پایان بیمارستان فارابی را از پیشتازان راه اندازی میز خدمت الکترونیک خواند و از مسئولین بییمارستان برای پیگیری و آماده کردن شرایط راه اندازی این سامانه قدردانی کرد.
دکتر اکبری، رییس بیمارستان فارابی نیز بر ضرورت الکترونیک شدن ارائه خدمات تاکید و برای توسعه میزخدمت فارابی در حوزه های مختلف اداری- مالی، آموزشی و درمانی اعلام آمادگی کرد.
در انتهای مراسم میز خدمت بیمارستان فارابی به طور رسمی افتتاح شد.
 
خبرنگار و عکاس: حمیده امیدوار

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,بیمارستان فارابی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 96252
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب